ԴԺԲԱԽՏ ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻՑ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒՅԹՈՒՆ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԸ/ԴԱՍԵՐԸ
Ոչ կյանքի ապահովագրություն/ Դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐ
18-ից մինչև 65 տարեկան (ներառյալ) գործունակ ֆիզիկական անձ հանդիսացող (անկախ որևէ հիվանդության կամ հաշմանդամության առկայությունից) «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ի վարկառուները/համավարկառուները կամ գրավադրված գույքի սեփականատերերը:
ՈՐՏԵՂ Է ԳՈՐԾՈՒՄ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՀՀ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԳՈՒՄԱՐԻ ՉԱՓԸ
Համաձայն հաճախորդի վարկային պայմանագրի և/կամ հրապարակային օֆերտայի պայմանների:
ՈՐՔԱՆ Է ՉՀԱՏՈՒՑՎՈՂ ԳՈՒՄԱՐԸ
Յուրաքանչյուր դեպքի համար 20,000 ՀՀ դրամ:
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԿԵՏ
Ապահովագրության վկայագիրը կնքվում/վերակնքվում է վարկի գործողության ողջ ժամկետում, բացառությամբ վարկային պայմանագրով սահմանված դեպքերի:
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱՎՃԱՐ
Համաձայն վարկային պայմանագրի` հաճախորդի կողմից ապահովագրավճար չի վճարվում:
ԻՆՉ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ Է ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՎԿԱՅԱԳՐԻ ԿՆՔՄԱՆ ՀԱՄԱՐ
Ապահովագրությունն իրականացվում է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ի կողմից վարկային պայմանագրի տվյալների հիման վրա:
Համաձայն հաճախորդի դիմումի` կարող է տրամադրվել ապահովագրական վկայագրի կրկնօրինակը:
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՎԿԱՅԱԳՐԻ ՎԱՂԱԺԱՄԿԵՏ ԴԱԴԱՐԵՑՈՒՄԸ
Վարկային պայմանագրով նախատեսված մարման վերջնաժամկետից շուտ վարկի մարման դեպքում ապահովագրության վկայագիրը ևս վաղաժամկետ դադարեցվում է (կամավոր ապահովագրության դեպքում, եթե հաճախորդը հրաժարվում է «Վարկային հաշվի հավելյալ սպասարկման» ծառայությունից կամ վարկային պայմանագրի երկարաձգման ժամանակ «Վարկային հաշվի հավելյալ սպասարկման» ծառայությունը չի ընտրում, ապահովագրության վկայագիրը վաղաժամկետ դադարեցվում է):
ԻՆՉԻՑ Է ՊԱՇՏՊԱՆՈՒՄ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐԸ
Ապահովագրական պատահարներ են համարվում`
Դժբախտ պատահարի հետևանքով`
- Աշխատունակության ժամանակավոր կորուստ,
- Հաշմանդամության I, II, III կարգ,
- Մահ:
Ապահովագրական պատահարի հետևանքով հաճախորդին պատճառված վնասի գնահատման կարգը հետևյալն է`
- Ապահովագրված անձի մահվան դեպքում վնասի չափը գնահատվում է ապահովագրական գումարի 100%-ի չափով,
- Ապահովագրված անձի աշխատունակության մշտական կորստի դեպքում վնասի չափը գնահատվում է ՝
√ I կարգի հաշմանդամներին՝ ապահովագրական գումարի 100% -ի չափով,
√II կարգի հաշմանդամներին՝ ապահովագրական գումարի 85% -ի չափով,
√III կարգի հաշմանդամներին՝ ապահովագրական գումարի 70% -ի չափով,
- Դժբախտ պատահարի հետևանքով աշխատունակության ժամանակավոր կորստի դեպքում վնասի չափը գնահատվում է անաշխատունակության յուրաքանչյուր օրացույցային օրվա համար ապահովագրական գումարի 0,4%-ի չափով առավելագույնը 90 օրվա կտրվածքով: Կախված ապահովագրական ընկերությունից՝ պայմաններով կարող է նախատեսվել, որպեսզի աշխատունակության ժամանակավոր կորստի դեպքում հատուցման ընդհանուր գումարը չգերազանցի ապահովագարական գումարի 50%-ը:
ԻՆՉԻՑ ՉԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒՄ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐԸ
Ցանկացած պարագայում հատուցման ենթակա չեն այն վնասները, որոնք առաջացել են հետևյալի արդյունքում.
- Սահմանված ժամկետում ապահովագրական ընկերությունը և համապատասխան իրավասու մարմինները (Բժշկական հաստատություն, Ոստիկանություն և այլն) չեն տեղեկացվել ապահովագրական պատահարի մասին,
- Ապահովագրական հայտի կարգավորման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը և տեղեկությունները ժամանակին չեն ներկայացվել, որոնք անհրաժեշտ են ապահովագրական պատահարի հայտանիշեր ունեցող իրադարձության բնույթի և պատճառների հաստատման համար կամ նախապես ներկայացվել են կեղծ ապացույցներ,
- Ապահովագրված անձի կողմից ալկոհոլի, թմրադեղերի, հոգեմետ և այլ տոքսիկ նյութերի օգտագործման արդյունքում,
- Ապահովագրված անձի կողմից ինքնասպանություն (ինքնասպանության փորձ) կատարելիս, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ ապահովագրված անձը հասցվել է այդպիսի վիճակի այլ անձի կողմից,
- Ապահովագրված անձի կողմից դիտավորյալ հանցանք գործելու կամ հանցագործության մեջ մասնակցելու,
- Ապահովագրված անձի կողմից առանց համապատասխան դասի վարորդական իրավունքի տրանսպորտային միջոց վարելիս կամ ալկոհոլի, թմրադեղերի ազդեցության տակ տրանսպորտային միջոցը վարելիս,
- Վտանգավոր սպորտաձևերով պրոֆեսիոնալ զբաղվելիս,
- Միջուկային պայթյունի, ճառագայթման կամ ճառագայթումից վարակման արդյունքում,
- Ռազմական գործողությունների, ժողովրդական հուզումների, քաղաքացիական պատերազմների,
- Ապահովագրական ընկերության պայմաններով նախատեսված այլ դեպքերում:
ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Հաճախորդն իրավունք ունի`
- Ծանոթանալ ապահովագրության պայմաններին,
- Ապահովագրական պատահարի ի հայտ գալու դեպքում հանդես գալ որպես հատուցման գործընթացի անմիջական մասնակից, այդ թվում` անհապաղ տեղեկացնել ապահովագրական ընկերությանը պատահարի մասին, ներկայացնել դիմում-հայտ ապահովագրական հայցը կարգավորելու նպատակով,
- Բողոքարկել ապահովագրական ընկերության կայացրած որոշումը,
- Ապահովագրության պայմաններով սահմանված այլ դեպքեր:
Հաճախորդը պարտավոր է`
- Ապահովագրական պատահարի տեղի ունենալու դեպքում անհապաղ հայտնել ապահովագրական ընկերությանը և համապատասխան իրավասու մարմիններին,
- Ապահովագրական հատուցում ստանալու նպատակով ապահովագրական ընկերությանը պայմանագրում սահմանված ժամկետներում և կարգով ներկայացնել դիմում-հայտ և ապահովագրության պայմաններով սահմանված այլ անհրաժեշտ փաստաթղթեր,
- Կատարել ՀՀ օրենսդրությամբ, պայմանագրով/վկայագրով և պայմաններով սահմանված այլ պարտավորությունները:
ԻՆՉ ՔԱՅԼԵՐ Է ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՁԵՌՆԱՐԿԵԼ ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԴԵՊՔՈՒՄ
Ապահովագրական պատահարի տեղի ունենալու դեպքում անհրաժեշտ է՝
- Պատահարի տեղի ունենալուց կամ հայտնի դառնալու պահից հետո անհապաղ զանգահարել համապատասխան ապահովագրական ընկերության գործող շուրջօրյա հեռախոսահամարով և հայտնել պատահարի մասին (առավել մանրամասն համապատասխան ապահովագրական ընկերության հակիրճ տեղեկատվական թերթիկում),
- Կատարել ապահովագրական ընկերության ցուցումները,
- Համաձայն ցուցումների հնարավոր է անհրաժեշտություն առաջանա ներգրավել Ոստիկանությանը, ԱԻՆ կամ այլ իրավասու մարմինների:
Ապահովագրական հատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է՝
- Պատահարի մասին ապահովագրական ընկերությանը տեղեկացնելուց հետո պայմանագրով սահմանված ժամկետներում ապահովագրական ընկերության գրասենյակում լրացնել հայտային դիմումը կամ լրացված դիմումի լուսապատճենն ուղարկել ապահովագրական ընկերության համապատասխան էլեկտրոնային հասցեին/Viber կամ WhatsApp բջջային հավելվածներին (ավելի մանրամասն համապատասխան ապահովագրական ընկերության հակիրճ տեղեկատվական թերթիկում),
- Ներկայացնել անհրաժեշտ փաստաթղթերը (այդ թվում՝ անձնագիր կամ անձը նույնականացնող այլ փաստաթղթեր, իրավապահ մարմինների, բժշկական հաստատությունների և այլ կազմակերպությունների ու հաստատությունների կողմից տրամադրված փաստաթղթեր և այլն),
- Սպասել ապահովագրական ընկերության հետագա ցուցումներին:
ԿԱՐԵՎՈՐ Է ԻՄԱՆԱԼ
Ապահովագրական ընկերության հատուցման որոշման հետ համաձայն չլինելու դեպքում Դուք իրավունք ունեք դիմել Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին, Կենտրոնական բանկ, Դատարան/Արբիտրաժային դատարան:
Ապահովագրության պայմաններ
Հակիրճ տեղեկատվական թերթիկ
Թարմացվել է առ՝ 17-05-2024թ., 16:14